انجمن پشتیبانی ویتایگر فارسی
عدم فعال شدن پرتال - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن پشتیبانی ویتایگر فارسی (https://forum.favtiger.ir)
+-- انجمن: ویتایگر فارسی 7.x (https://forum.favtiger.ir/forumdisplay.php?fid=9)
+--- انجمن: تنظیمات و پیکربندی ویتایگر فارسی 7 (https://forum.favtiger.ir/forumdisplay.php?fid=11)
+--- موضوع: عدم فعال شدن پرتال (/showthread.php?tid=198)

صفحه‌ها: 1 2


عدم فعال شدن پرتال - grey.wind - 18-07-2018

باسلام
من ویتایگر رو نصب کردم و همچنین طبق دستور العمل لینک زیر پرتال رو:


[Only registered and activated users can see links Click here to register] 

ولی وقتی صفحه پرتال باز میشه نام کاربری و رمز عبور قبول نمیکنه.

بعد متوجه شدم باید در در قسمت تعریف کاربر تیک یا گزینه ی دسترسی به پرتال رو بزنم ولی رفتم دیدم همچین گزینه ای وجود ندارد و از همه مهمتر در قسمت تنظیمات ویتایگر اصلا پرتال مشتریان نیومده!


چون طبق همون اموزشی که لینکش رو گذاشتم همچین جایی نیست اصلا:
برای تنظیم پورتال مشتریان در ویتایگر، از منوی تنظیمات برنامه و در بخش بلوک سایر تنظیمات بر روی پورتال مشتری کلیک کنید.

چه کاری باید انجام بدم؟


RE: عدم فعال شدن پرتال - administrator - 18-07-2018

سلام

پورتال مشتریان فقط مخصوص مخاطبین هست نه کاربران
در تنظیمات مخاطبان تیک گزینه کاربر پرتال را باید بزنید تا رمز عبوری که به صورت اتوماتیک توسط سیستم ساخته می شود برای وی ایمیل شود.
در ضمن قبل از زدن تیک کاربر پرتال، مطمئن شوید سرور خروجی را در تنظیمات ویتایگر تنظیم کردید.
برای تنظیم سرور خروجی از ایمیلی از هاست خودتون استفاده کنید.

شاد باشید


RE: عدم فعال شدن پرتال - grey.wind - 24-07-2018

من اون رو چک کردم اوکی شد فقط الان یه مشکل بزرگتر دارم اینکه پیغام "نمی تواند به سرور متصل شود. لطفا با مدیر تماس بگیرید." رو بهم میده.

ماژول soap رو نصب کردم تنظیمات config.inc.php و PortalConfig.php رو هم انجام دادم ولی این پیغام رو میده!!

مشکل از کجا هست؟

من نسخه 7.0.1 ویتایگر و نسخه 7 پرتال رو از همین سایت خودتون گرفتم و روی CentOS 7 نصب کرذم.


RE: عدم فعال شدن پرتال - administrator - 24-07-2018

سلام

ایمیل یوزرنیم و پسورد برای مخاطب ارسال شده؟
آدرس دهی ها را توی مانفیگ ها بررسی کنید درست آدرس ویتایگر و پورتال را داده باشید.
اگر بله اطلاعات ویتایگر را ایمیل کنید چک بشه


RE: عدم فعال شدن پرتال - grey.wind - 24-07-2018

(24-07-2018, 10:49 AM)administrator نوشته است: سلام

ایمیل یوزرنیم و پسورد برای مخاطب ارسال شده؟
آدرس دهی ها را توی مانفیگ ها بررسی کنید درست آدرس ویتایگر و پورتال را داده باشید.
اگر بله اطلاعات ویتایگر را ایمیل کنید چک بشه


نه ایمیل ارسال نشده!!
البته تنظیمات smtp درست هستش چون وارد پنل کاربر میشم از اونجا واسش ایمیل ارسال میکنم تستی و ایمیل هم دریافت میکنه.

راجع به ادرس دهی ها دیگه خیلی مطمین هستم حرف به حرف چک کردم ادرس URL ها رو .


RE: عدم فعال شدن پرتال - administrator - 25-07-2018

سلام

پس تنظیمات سرور ارسالی(خروجی) درست تنظیم نیست
مخاطب جدید ایجاد کنید تیک گزینه کاربر پورتال را بزنید باید یوزرنیم پسورد بیاد براش


RE: عدم فعال شدن پرتال - madi - 29-07-2018

سلام وقت بخیر شرمنده این جا سوال می پرسم اما من گزینه ارسال مطلب جدید را پیدا نکردم لطفا راهنمایی کنید


RE: عدم فعال شدن پرتال - administrator - 30-07-2018

سلام
وقت بخیر
ارسال مطلب جدید چیه ؟


RE: عدم فعال شدن پرتال - madi - 31-07-2018

می خوام تاپیک جدید باز کنم اما گزینه اون را پیدا نمی کنم