انجمن پشتیبانی ویتایگر فارسی

نسخه‌ی کامل: عضویت کاربران
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سلام خدمت دوستان
چطور یک مشتری میتونه بیاد تو crm(ویتاگر) ثبت نام کنه و بم تیکت بزنه؟
سلام

مشتری را شما در قسمت مخاطب و سازمان اضافه می کنید و وی از طریق پرتال مشتریان می تونه وارد بشه و تیکت ارسال کنه.

همچنین شما می تونید از طریق فرم ساز فرم ارسال تیکت را ایجاد و آن را درون وب سایت خود قرار دهید.

موارد اشاره شده را در بخش آموزش سایت دنبال کنید.
کاربر و سازمان رو تعریف کردم.
الان از طریق پورتال مشتریم چطور میتونه وارد بشه
نام کاربری و رمز عبور داخل فرم تنظیمات کاربر به چشمم نخورد.
در قسمت افزودن مخاطب تیک کاربر پرتال را که بزنید براش یوزر پس ایجاد و ایمیل میشه
شما ابتدا آموزش های بخش های مختلف زیر را بخونید اگه جواب گو نبود تاپیک ایجاد کنید.
سازمان
پورتال مشتری
تنظیمات سرور خروجی
مخاطبان