سلام
دوستان راهی هست که بتونم به کاربر توی پورتال مشتریان نشون بدم که مثلا در فلان تاریخ فلان خدمت به شما ارائه شده(مثلا بگیم دستگاه پرینتر با کد فلان سرویس شده است).
سلام
توی پورتال مشتری اگه مشتری سرویس یا محصولی خریداری شده باشه باید نشون بده.
این فعالیت را شما باید با عنوان یک سرویس ایجاد کنید.
مثلا خدمت سرویس پرینتر
(25-09-2017, 01:19 PM)administrator نوشته است: [ -> ]سلام
توی پورتال مشتری اگه مشتری سرویس یا محصولی خریداری شده باشه باید نشون بده.
این فعالیت را شما باید با عنوان یک سرویس ایجاد کنید.
مثلا خدمت سرویس پرینتر
ممنون از پاسختون
منظور من اینه که مثلا روی سرویس پرینتر که به یه سازمان لینک شده بیایم و رخداد بزنیم به صورتی که در پورتال مشتری شخص بتونه ببینه در تاریخ های xو y و z فلان فعالیت که زیر مجموعه ی سرویس پرینتر بوده برای اونا انجام شده
مشتری نمی تونه رویدادها را ببینه، رویداد و وظیفه درون سازمانی هستند
شاید شما بتونید با افزودن سرویس تعمیر و هر بار در تاریخ خودش یه سرویس برای وی فاکتور کنید.
کلا خدمات شما باید در این بخش ایجاد بشه.