انجمن پشتیبانی ویتایگر فارسی

نسخه‌ی کامل: ارسال نشدن اطلاعات ورود به پرتال مشتریان
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
سلام. نسخه ویتایگر ۷ هست. تمامی تنظیمات کاستومر پرتال هم اعمال شده و بدون ایراد هست.

ولی متاسفانه زمانی که تیک (کاربر پرتال) را  برای یکی از مخاطبین فعال میکنم هیچ اتفاقی نمیفته اطلاعاتی هم براش ایمیل نمیشه.
من چک کردم حتی تیبل vtiger_portlinfo که اطلاعات پرتال مشتریان ( نام کاربری و رمز عبور) در اون ذخیره میشه هم اصلا وجود نداره.

تنظیمات ایمیل خروجی کاملا صحیح هست و ایمیل تست را بدون ایراد ارسال میکنه. 

مشکل از کجاست؟