(10-09-2016, 04:21 PM)mehdizadeh3000 نوشته است: [ -> ]سلام دوستان آموزش طریقه اتصال را تهیه کردم و براتون میزارم انشالله بتونید در راستای توسعه فناوری اطلاعات به کار ببریم ، در پیوست لطفا ملاحظه بفرمایید.
مهدی زاده
ممنون مهندس جان
ولی این کانفیگ جواب نداده برای من
اون قسمتی که دایال پلن اضافه می کنید دیگه سیستم تلفنی میره رو هوا
نمیدونم باید چکار کرد
(10-06-2017, 08:05 AM)administrator نوشته است: [ -> ]سلام
طبق فایل آموزش پیش برید.
فکر می کنم نیازی به این ماژول نیست.
وقتی این ماژول نیست یه سری از فیلدهای لازم هم نمیشه کانفیگ کرد.
سلام
یه سوال دارم اونم مربوط به قسمت ساخت داخلی تو آستریسکه
اینجا اصلا گزینه هایی که گفته شد مثل context رو نداره
راه حل چیه به نظر اساتید؟؟؟؟؟؟
(10-09-2016, 04:21 PM)mehdizadeh3000 نوشته است: [ -> ]سلام دوستان آموزش طریقه اتصال را تهیه کردم و براتون میزارم انشالله بتونید در راستای توسعه فناوری اطلاعات به کار ببریم ، در پیوست لطفا ملاحظه بفرمایید.
مهدی زاده
سلام
طبق آموزشی که قرار دادید تنظیمات را انجام دادم
فقط هنگام ساختن داخلی گزینه context وجود نداشت.
برای سیستم تلفنی از واک بر روی ماشین مجازی VBox استفاده میکنم.
ویتایگر هم نسخه 7.1.0
برای تنظیمات etc/asterisk/extensions_custom.conf یک مقداری نا مفهوم بود برای من و خط هایی که کامنت بود را اضافه نکردم و فقط قسمت:
[vtiger]
exten => _X.,1,Agi(agi://192/168.1,#/incoming.agi)
را اضافه کردم
اما بعد از تماس با داخلی که تنظیم کردم هیچ پاپ آپی از تماس نمایش داده نمیشه
داخل فایل پیوست تصویر همه تنظیماتی که انجام دادم هست.
ممنون میشم راهنماییم کنید
(13-05-2019, 09:45 AM)administrator نوشته است: [Only registered and activated users can see links Click here to register]
[Only registered and activated users can see links Click here to register]
متشرکم، اما من نمیتونم ماژول phone call را پیدا کنم که نصب کنم! توی فروشگاه ماژول پیداش نمیکنم
ما ورژن ۷ رو بر روی سرور سایت خودمون نصب کردیم و میخواهیم به سانترال پاناسونیک مون متصل اش کنیم تا تماس های ورودی را مشاهده و ذخیره کنیم
لطفا راهنمایی کنید