انجمن پشتیبانی ویتایگر فارسی
تفاوت ویتایگر رایگان و پولی - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن پشتیبانی ویتایگر فارسی (https://forum.favtiger.ir)
+-- انجمن: ویتایگر فارسی x.6 (https://forum.favtiger.ir/forumdisplay.php?fid=1)
+--- انجمن: نصب و راه اندازی ویتایگر فارسی 6 (https://forum.favtiger.ir/forumdisplay.php?fid=2)
+--- موضوع: تفاوت ویتایگر رایگان و پولی (/showthread.php?tid=59)



تفاوت ویتایگر رایگان و پولی - masoud_s - 01-11-2016

با سلام

من تازه امروز با ویتایگر آشنا شدم و هیچ آشنایی از قبل با این نرم افزار و هیچ CRM دیگه نداشته ام در واقع من صاحب یک کسب و کار کوچک هستم که 

یک کارمند دارم که مسئولیت ارتباط با مشتریان را دارد و حالا میخواهیم کمی کار را بیشتر توسعه دهیم دوستان گفتند یک CRM  کار ما رو اصولی تر می کند

دوستی CRM شرکت پیام گستر را پیشنهاد داد بررسی کردم  به نظر می رسد هم هزینه بالایی دارد و هم چون وابسته به یک شرکت خاص هست شاید نتوان برای 20 سال آینده ثبات خدمات این شرکت را تضمین نمود

دوست دیگری ماکروسافت CRM را پیشنهاد داد و بعد هم با ویتایگر آشنا شدم

من قبلا با سایت ساز های اپن سورس مثل پرستاشاپ کار کرده ام ولی سایت پشتیبانی خیلی فعالی داشت البته دلیلش کاربران زیاد این اپن سورس هم هست

به هر حال این انجمن شاید برای افراد متخصص مفید باشد ولی برای من که هیچ اطلاعاتی ندارم اصلا نمی دانم با CRM باید چطور کار کنم کافی نیست

سوالاتی دارم دوستان محبت کنند و راهنمایی بفرمایند

1- تفاوت ویتایگر رایگان و پولی در سایت اصلی توسعه دهنده چیست؟
2-آیا نسخه دمو این سایت آخرین نسخه بومی هست؟ و ترجمه ها در همین حد انجام شده اند؟
3-پشتیبانی پولی این سایت دقیقا شامل چه مواردی می شود؟
4-هاستی که تیم توسعه پیشنهاد می کنند از چه شرکتی و چه پلانی هست؟
5-آیا امکان اتصال به VOIP به صورت قطعی و بدون عیب وجود دارد؟ آیا خود تیم پشتیبانی این کار را انجام میدهند؟ جدول هزینه ها به چه صورت است؟
6- آیا لیست قابلیت های این نرم افزار ترجمه شده و در دسترس هست؟

سوال خیلی ابتدایی

من یک نرم افزار برای صندوق فروشگاه دارم برای اینکه اطلاعات مشتریان از این به بعد وارد این برنامه شود آیا باید این برنامه جایگزین برنامه فروش شود؟ یا امکان اتصال وجود دارد؟ نرم افزار من دشت همکاران سیستم است


در حال حاظر نیاز اولیه ما به شرح زیر است

ما یک کارمند داریم که با مشتریان ما تماس میگیرد و نظر آن ها را در مورد کیفیت محصولات برخورد فروشنده ها فضای فروشگاه می پرسد 

این کار سنتی و با استفاده انجام میشود و اطلاعات داخل یک اکسل ذخیره میشود

حالا ما میخواهیم کار را ارتقاء دهیم و فرد بتواند ضمن تماس آخرین فاکتور های مشتری و سایر اطلاعات را مشاهده کند و نتیجه تماس را ضمن پرونده مشتری ذخیره کند و همچنین فایل صوتی تماس هم برای بررسی های بعدی موجود باشد

کارمند ما در حال حاضر این کار را از یک شهر دیگر انجام میدهد پس لازم است تمام این امکانات تحت وب باشد

می توان با ویتایگر این موارد را انجام داد؟
چطور؟
با چه هزینه ای؟
ممنون که لطف می کنید و راهنمایی می نمایید


RE: تفاوت ویتایگر رایگان و پولی - administrator - 02-11-2016

سلام
ضمن خوش آمد گویی به انجمن

باید عرض شود که توی این سایت خدمات وتایگر به صورت رایگان ارائه می شود و محدودیتی روی دانش و آموزش ها نگذاشتیم و نخواهیم گذاشت اما برای آن دسته از شرکت ها که زمان و دانش و شرایط پیاده سازی و پشتیبانی این خدمات را برای خود ندارند ما فعالیت های تجاری ویتایگر و.. را بر روی سایت partocrm.ir دنبال می کنیم.
لذا شما یا از این بستر خودتون می تونید استفاده کنید و همه چیز هم مشخص و مهیا و رایگان هست و ما نیز در حد توان و زمان در همین انجمن راهنمایی می کنیم یا نمی تونید و لازمش اینه که به بخش تجاری خدمات ما رجوع کنید.
برای این کار با ایمیل info@ partocrm . ir مکاتبه کنید.

تفاوت نسخه پولی و رایگان ویتایگر در سایت اصلی بر سر ورژن و برخی قابلیت ها هست اما 95 درصد بخ شها یکسان هست و آنها هزینه پشتیبانیف نگهداری و آموزش را دریافت می کنند.
دقیقآ کاری که ما داریم می کنیم، ما نیز یک بستر رایگان داریم و یک بستر تجاری و تفاوت هم نداره خدمات ارائه شده.

نسخه دمو آخرین نسخه ارائه شده است اما به زودی نسخه دوم ما با قابلیت شمسی و برخی تغییرات در بخش های مختلف ارائه می شود.

وب سایت هاستینگ با سازگاری ویتایگر به آدرس partohost.net می باشد که در حال به روز رسانی است و شما جهت راهنمایی بیشتر می توانید با ایمیل support@ partohost . net مکاتبه کنید و پلن های لینوکس ویژه و مخصوص ویتایگر را بگیرید.

همون طور که فرمودین این سایت برای افرادی هست که دانش لازم را دارند و ما تکمیل کننده و سهیل کننده و سرعت دهنده برای رساندن اونها به خواسته هاشون هستیم ولی برای اون دسته از افراد که دانش لازم را ندارند مکان خوبی نیست ولی در نهایت بستر مهیا هست و شما باید یا بهای زمانی و انرژی بدید برای رسیدن به خواسته و یا بهای مالی و ما هر دو این امکان را فراهم کردیم.

کیفیت خروجی کار بستگی به دانش اجرا کننده، بستر پشتیبانی، تجربه و خیلی موارد دیگه داره که شما در کار با نرم افزارهای پرستا و.. متوجه شده اید و همان طو رکه آن نرم افزار رایگان و در دسترس بوده اما نیازمند تجربه و دانش لازم هم بوده لذا خروجی کار یک کاربر تازه کار در زمینه پرستا با خروجی کار یک فرد حرفه ای متفاوت خواهد بود ولی با این حال نشد نداره و یک تازه کار هم به اندازه زمان و پتانسیل و دانشی که میذاره برداشت هم می کنه.
لذا کیفیت کار به اندازه بهایی هست که می پردازید.

از نظر بنده ویتایگر جواب گوی فعالیت شما هست حتی خیلی بیشتر و آینده را نیز پشتیبانی می کند با این حال لازمه که شما آن را تست کنید و خودتون محک بزنید زیرا اگر بحث پشتیبانی تجاری مطرح نباشد شما هستید که باید همیشه درگیر کار با این سیستم باشید لذا از همین ابتدا خود را با آن درگیر کنید تا به سیستم مسلط شده و بهترین بازدهی را ازش بگیرید.

ما در این سایت و انجمن تمامی تلاش خود را می کنیم تا محصولی خوب را به رایگان در اختیار عموم بذاریم و در بخش آموزش ها و انجمن پشتیبانی نیز سوالات و مشکلات احتمالی افراد را رفع کنیم اما باید در نظر داشت که این سایت نیز مثل دیگر سایت های پشتیبانی نرم افزارهای اوپن سورس هیچ تعهد و ویفه ای برای ارائه این خدمات ندارد و فقط ما در این مسیر یک رفیق هستیم برای شما و دیدگاه های معنوی ماست که ما را ترغیب به ارائه این خدمات می کند نه وظیفه.

شاد باشید


RE: تفاوت ویتایگر رایگان و پولی - masoud_s - 02-11-2016

با سلام
جناب آقای مهندس کرباسیون از حسن نیت و زمانی که در این راه صرف می کنید متشکرم
چند مورد از سوالات من باقی ماند

5-آیا امکان اتصال به VOIP به صورت قطعی و بدون عیب وجود دارد؟ آیا خود تیم پشتیبانی این کار را انجام میدهند؟ جدول هزینه ها به چه صورت است؟

من یک نرم افزار برای صندوق فروشگاه دارم برای اینکه اطلاعات مشتریان از این به بعد وارد این برنامه شود آیا باید این برنامه جایگزین برنامه فروش شود؟ یا امکان اتصال وجود دارد؟ نرم افزار من دشت همکاران سیستم است

حالا ما میخواهیم کار را ارتقاء دهیم و فرد بتواند ضمن تماس آخرین فاکتور های مشتری و سایر اطلاعات را مشاهده کند و نتیجه تماس را ضمن پرونده مشتری ذخیره کند و همچنین فایل صوتی تماس هم برای بررسی های بعدی موجود باشد


کارمند ما در حال حاضر این کار را از یک شهر دیگر انجام میدهد پس لازم است تمام این امکانات تحت وب باشد

می توان با ویتایگر این موارد را انجام داد؟
چطور؟
با چه هزینه ای؟
ممنون که لطف می کنید و راهنمایی می نمایید


فرمودید که می توان این کار را انجام داد ولی چطور و با چه هزینه ای را نفرمودید توجه داشته باشید که من نمی خواهم امکانات اضافه و هزینه اضافه سرعت کار را کم کند و یا کلا ما را منصرف کند

از یک جایی باید شروع کنیم و بعد کم کم با آموزش و پرداخت هزینه ها کار را توسعه دهیم
یقینا در صورت صرف زمان شخصا توانایی راه اندازی این سیستم را دارم ولی این کار ما را از هدف اصلی باز می دارد ترجیح می دهم شخصی دلسوز و مطمئن با هزینه معقول  و در حد توان ما این کار را انجام دهد

این سایت هم هنوز راه اندازی نشده است [Only registered and activated users can see links Click here to register]

سپاس فراوان بابت پاسگویی شما


RE: تفاوت ویتایگر رایگان و پولی - administrator - 02-11-2016

سلامت باشید

5. امکان اتصال به VOIP به صورت قطعی و بدون عیب وجود دارد و روی وب سایت partocrm.ir این خدمات صورت می گیرد و اینجا نیز آموزش های لازم هست. شما اگر نیاز به خدمات تجاری دارید با ایمیلی که معرفی کردم مکاتبه کنید زیرا این انجمن مکان خدمات تجاری نیست، لطفآ موارد تجاری را مطرح نکنید زیرا نمی خوایم از حوزه رایگان بودن خارج بشه.

نرم افزار صندوق شما را نمی دونم چه قابلیت هایی داره، اما ویتایگر امکان صدور فاکتور و پییش فاکتور را دارد، شما سیستم را تست کنید همه سوالا هاتون را می گیرید.
جسارتآ ما که قرار نیست نرم افزار به شما بفروشیم که بخوایم شما را توجیه کنیم به کارکرد سیستم، به علاوه اینکه استفاده از نرم افزار در اختیار شما هست و می تونید آن را روی لوکال پیاده سازی کنید و محک بزنید. لذا زمان ما صرف پاسخ به سوالات شما نباید بشه با توجه به اینکه امکان بررسی همه موارد هست.سپاس

با اتصال به الستیکس امکان ضبط مکالمات هم هست.

تحت وب قابلیت پیاده سازی دارید.
برای دریافت هزینه باید نیازهای خود را اعلام کنید تا بر آورد هزینه شود، در این زمینه با ایمیل ارائه شده مکاتبه کنید.

سایت partocrm.ir در حال پیاده سازی هست و به زودی نسخه اولیه عمومی می شود.

در این انجمن فقط موارد پیرامون اجرا توسط خود را (مانند راهنمایی ها و سوالات و مشکلات احتمالی) بیان کنید هر چند آموزش ها برای بخش های مختلف کامل توضیح داده شده و اگر همه موارد به دقت دنبال شود نیاز به سوال نیز نیست.
سپاس
شاد باشید


RE: تفاوت ویتایگر رایگان و پولی - masoud_s - 02-11-2016

عرض سلام و خسته نباشید

جناب مهندس ببخشید اگر جسارتی کرده ام

درست است که نرم افزار رایگان است ولی شما مانند این سوال ها را در مورد سایز نرم افزار های رایگان هم می توانید داخل اینترنت پیدا کنید

مثلا پرساشاپ رایگان است ولی یک مقاله 10 صفحه ای داخل این سایت هست که چرا باید از پرستا استفاده کرد و مزیت آن نسبت به رقیبانش چیست

درست است نرم افزار رایگان است ولی زمان رایگان نیست من احتمال دادم قبلا به این سوالات پاسخ استاندار داده شده باشد و شما فقط لینک مطلب را ارسال کنید

اگر چنین چیزی نیست برای اینکه امثال من زمان شما رو هدر ندهند شما هم به نیت خیرتان که توسعه این نرم افزار است نزدیک تر شوید یک قسمت سوالات پر تکرار ایجاد کنید و این پرس و پاسخ ها را دسته بندی کنید شاید کسی توان یا زمان پیاده سازی نرم افزار و بررسی موارد را نداشته باشد

یا اصلا نداند که چه می خواهد و این پرس و پاسخ ها خیلی راه گشا هستند

به هر حال پوزش میخواهم اگر طوری سوال کردم که شما احساس کردید قصد سوء استفاده دارم

موفق باشید


RE: تفاوت ویتایگر رایگان و پولی - administrator - 02-11-2016

سلام

اختیار دارید، قطعآ شما قصد بد نداشتید فقط سوالات زیادی دارید که جوابش پیش ما نیست چون اطلاعات زیادی لازمه که ما از خواسته ها و نیازهای شما و شرایط کاری شما که فقط خودتون می دونید داشته باشیم و متاسفانه ما نمی تونیم مدام تک تک اینها را از شما بپرسیم و پا به پا جلو بیایم تا بهترین انتخاب و تصمیم را شما بگیرید.

شما باید اول نیازهای خودتون را مشخص کنید، اگر نیازهای شما مشخص هست و تصمیم گرفتید که crm می تونه نیاز شما را رفع کنه، بعد توی انتخاب بین سی آر ام ها باید تحقیق کنید.

اما مشکل و سوالات شما در مراحل قبل از این هست که آیا نیاز به سی آر ام دارید یا خیر
با توجه به اینکه مخاطبان ما افرادی هستند که ویتایگر را میشناسند و ما در حال حاضر تلاشی برای اینکه مزایا و خصوصیات و تفاوت ها را بیان کنیم، نمی کنیم، لذا برای اینکه بتونیم برای این سوالات شما مفید باشیم باید درگیر زمانی و انرژی برای درک فعالیت شما بشیم و این برای ما مقدور نیست.

لذا شما باید ابتدا خواسته های خود را در بیاورید و بعد در مورد نرم افزارهای سی آر ام تحقیق کنید که آیا نیازهای فعالیت شما با نرم افزار سی آر ام رفع می شود یا با حسابداری یا اتوماسیون و... و بعد به سراغ یک نرم افزار مناسب برید.

اگر شما بخواین یک فروشگاه اینترنتی اره اندازی بکنید خوب باید برید سراغ فروشگاه سازها و بعد از بین اونها یکی را مثل پرستا انتخاب کنید، اگر هدف شما مشخص نباشه یا چیز دیگه ای باشه هیچ کمکی تا وقتی هدف شما مشخص نباشه نمیشه بهتون کرد. در این مورد هم همین طور و این مورد چون بسیار پیچیده تر و بزرگتر از یک فروشگاه ساز هست لذا حجم کار برای ما و شما بسیار بیشتره
اینکه بنده قاطعانه بر خورد میکنم به این خاطره که مخاطبان ما در این سایت افراد فنی هستند با چند لول بالاتر از نرم افزار های سایت ساز و فروشگاه ساز و اگر کار ساده گرفته بشه شما در ابتدا خیلی راحت وارد جریان کار میشید و بعد به دلیل نداشتن و زمان و دانش لازم کم بیارید و با بحران در شرکتتون روبرو بشید لذا نمی خوایم مخاطبانی که قرار نیست برای بلند مدت روی این پروژه در شرکت یا فعالیت خودشون کار کنند، وارد استفاده از اون بشند زیرا به نفعشون نیست و برای شما هم اگر قرار نیست وارد این مبحث بشید اصلا به صلاح نیست وارد بشید و اینجا هم جواب سوال شما را به اینکه آیا نیاز دارید یا ندارید را نمی تونیم و نمی خوایم بدیم.
قطعآ به نفع شما می خوایم کار بکنیم به همین خاطر پیشنهاد می کنم دنبال مشاوره فنی برید و بعد از اینکه چه چیزی می تونه نیاز شرکت شما را رفع کنه، اگر اون سی ار ام بود و بعد ویتایگر انتخاب شد حال میایم سراغ اینکه مشا قراره نیرو اجرایی و فنی و پشتیبانی کار باشید یا قراره برون سپاری بشه به یک شرکت دیگه، اون موقع در حالت اول فرد مجری میاد و شروع میکنه به استفاده از خدمات سایت و در حالت دوم با مجری مثل partocrm.ir تماس باید گرفته بشه.

باز هم اشاره میکنم که ما قرار نیست افراد را فعلا توجیه کنیم که از ویتایگر استفاده کنند و امیدوارم شرایط ما را از لحاظ زمانی و اهدافی درک کنید و ناراحت نشید.
سپاس


RE: تفاوت ویتایگر رایگان و پولی - masoud_s - 06-11-2016

با سلام

فرمودید برای استفاده از خدمات تجاری به ایمیل info@partocrm.ir
پبام دهم 2 روز پیش ارسال شد لطف می کنید پاسخ دهید


RE: تفاوت ویتایگر رایگان و پولی - administrator - 06-11-2016

سلام
پاسخ شما داده شد.