سلام.
اگر امکانش هست یک بار سناریوی تبدیل سرنخ را به مشتری توضیح بدید. منظور اینه وقتی فردی را به عنوان سرنخ فروش اضافه میکنیم . مرحله بعدی میشه تبدیل به فرصت فروش یا ایجاد مخاطب؟؟
و همین طور وقتی گام ها پیش میرن چه اتفاقی میفته.
اگر امکانش هست یک بار سناریوی تبدیل سرنخ را به مشتری توضیح بدید. منظور اینه وقتی فردی را به عنوان سرنخ فروش اضافه میکنیم . مرحله بعدی میشه تبدیل به فرصت فروش یا ایجاد مخاطب؟؟
و همین طور وقتی گام ها پیش میرن چه اتفاقی میفته.