انجمن پشتیبانی ویتایگر فارسی
عدم لاگین در پرتال مشتریان - نسخه‌ی قابل چاپ

+- انجمن پشتیبانی ویتایگر فارسی (https://forum.favtiger.ir)
+-- انجمن: ویتایگر فارسی 7.x (https://forum.favtiger.ir/forumdisplay.php?fid=9)
+--- انجمن: ماژول های ویتایگر فارسی 7 (https://forum.favtiger.ir/forumdisplay.php?fid=12)
+--- موضوع: عدم لاگین در پرتال مشتریان (/showthread.php?tid=188)

صفحه‌ها: 1 2


عدم لاگین در پرتال مشتریان - ashkesarmaa - 01-03-2018

سلام و عرض ادب

من امروز تازه ویتایگر و پرتال نصب کردم همه چیز ظاهرا اوکیه فقط موقع لاگین با یوزر ادمین در پورتال مشتریان خطای " [size=undefined]لطفا یک نام کاربری و رمز عبور معتبر وارد کنید. [/size]

" رو به من میده اولا کجا باید یوزر پسورد و اطلاعات کاربری پرتال مشتریان رو وارد کرد همون مدیریت کاربران ؟ و ثانیا چرا لاگین نمیشه سپاس.


RE: عدم لاگین در پرتال مشتریان - administrator - 03-03-2018

سلام، بخش پرتال مشتریان فقط برای مشتری هست و بخش ادمین نداره
هر کاربری را که خواستین بتونه وارد پرتال بشه در صفحه شخصی اون مخاطب باید تیک گززینه کاربر پرتال را بزنید.

قبل از اون سرویس ایمیل خروجی را باید تنظیم کنید تا پسورد اتوماتیک سیستم برای کاربر مورد نظر ایمیل شود.


RE: عدم لاگین در پرتال مشتریان - iranh00 - 24-04-2019

(01-03-2018, 09:48 PM)ashkesarmaa نوشته است: سلام و عرض ادب

من امروز تازه ویتایگر و پرتال نصب کردم همه چیز ظاهرا اوکیه فقط موقع لاگین با یوزر ادمین در پورتال مشتریان خطای " [size=undefined]لطفا یک نام کاربری و رمز عبور معتبر وارد کنید. [/size]

" رو به من میده اولا کجا باید یوزر پسورد و اطلاعات کاربری پرتال مشتریان رو وارد کرد همون مدیریت کاربران ؟ و ثانیا چرا لاگین نمیشه سپاس.

یک نکته دیگه که من بهش برخوردم گفتم بگم، شاید کسی مشکل داشته باشه .

واسه اینکه بتونید وارد بخش پورتال مشتریان بشید، باید از قسمت مخاطبین، یک مخاطب ایجاد کنید و حتماً یک ایمیل معتبر برای اون مخاطب هم ایجاد کنید ، بعد از قسمت پورتال، فراموشی رمز رو بزنید، ایمیل مخاطب رو بهش بدید، و بعدش، رمز تولید شده، روی ایمیل مخاطب ارسال میشه .
طبیعیه که مخاطب ( مشتری ) بعد از ورود به پورتال مشتریان، میتونه رمز رو عوض کنه .
من تست کردم و جواب گرفتم


RE: عدم لاگین در پرتال مشتریان - administrator - 25-04-2019

سلام
ابتدا باید تنظیمات سرور خروجی(سرور ارسالی) را انجام بدید
برای اینکه محاطب کاربر پورتال بشه، در هنگام ایجاد مخاطب باید تیک گزینه کاربر پورتال را بزنید، در این صورت رمز عبور تصادفی برای وی ایمیل میشه که با اون می تونه وارد پورتال مشتریان بشه.


RE: عدم لاگین در پرتال مشتریان - teshneh - 21-09-2019

سلام و عرض ادب
منظورتان از تنظیمات سرور خروجی چی هست؟ چه کاری باید انجام دهیم؟


RE: عدم لاگین در پرتال مشتریان - administrator - 21-09-2019

سلام
این آموزش رادنبال کنید
البه این آموزش برای نسخه 6 هست ولی توی 7 هم پیداش می کنید.
[Only registered and activated users can see links Click here to register]

همچنین اگر با جیمیل نشد از ایمیل شرکتی خود استفاده کنید
مثلا
info@yourdomain.ir


RE: عدم لاگین در پرتال مشتریان - teshneh - 21-09-2019

ممنون از راهنمایی شما ، بعد از وارد کردن اطلاعات خواسته شده به پیام خطای زیر را میدهد:
"تست وضعیت ایمیل : امکان ارسال ایمیل به کاربر مدیر وجود ندارد. لطفا آدرس ایمیل یا تنظیمات سرور مدیر را چک کنید."

مشکل چی هست؟


RE: عدم لاگین در پرتال مشتریان - administrator - 22-09-2019

سلام

نمی تونه به سرور ایمیل وصل بشه
لطفا آدرس ایمیل یا تنظیمات سرور مدیر را چک کنید
ویتایگر روی لوکال هست یا سرور؟


RE: عدم لاگین در پرتال مشتریان - teshneh - 22-09-2019

روی سرور هست، مشکل از تنظیمات ایمیل هست.