دسترسی سلسله مراتبی به تیکت های سازمان های تابعه - نسخهی قابل چاپ +- انجمن پشتیبانی ویتایگر فارسی (https://forum.favtiger.ir) +-- انجمن: ویتایگر فارسی x.6 (https://forum.favtiger.ir/forumdisplay.php?fid=1) +--- انجمن: توسعه ویتایگر فارسی 6 (https://forum.favtiger.ir/forumdisplay.php?fid=5) +--- موضوع: دسترسی سلسله مراتبی به تیکت های سازمان های تابعه (/showthread.php?tid=73) |
دسترسی سلسله مراتبی به تیکت های سازمان های تابعه - attarchi - 23-12-2016 سلام در قسمت تعریف سازمان ها فیلدی وجود دارد که مشخص می کند این سازمان زیر مجموعه چه سازمان دیگری می باشد، و انتظار می رود وقتی یک نفر در سازمان بالاتر عضو است به تیکت های افراد سازمان های تابعه خود در پرتال مشتریان نیز دسترسی داشته باشد، برای این منظور تغییراتی در فایل soap/customerportal.php انجام شده است. به عنوان مثال مشتری شما یک اداره کل می باشد که تعدادی اداره شهرستانی زیر مجموعه آن هستند، ممکن است نیاز شود شما یک کاربری پرتال مشتریان به آن اداره کل بدهید تا تیکت ها و ... ادارات زیر مجموعه خود را کنترل کند. توجه: برای فعال شدن این قابلیت می باید در قسمت "تنظیمات پرتال مشتریان" گزینه مشاهده همه رکورد ها برای تیکت ها را انتخاب کنید. جهت مشاهده تغییرات، دریافت فایل و بررسی فنی می توانید به نشانی زیر مراجعه فرمایید: با سپاس عطارچی |