امتیاز موضوع:
  • 13 رأی - میانگین امتیازات: 3.46
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دسترسی سلسله مراتبی به تیکت های سازمان های تابعه
#1
سلام
در قسمت تعریف سازمان ها فیلدی وجود دارد که مشخص می کند این سازمان زیر مجموعه چه سازمان دیگری می باشد، و انتظار می رود وقتی یک نفر در سازمان بالاتر عضو است به تیکت های افراد سازمان های تابعه خود در پرتال مشتریان نیز دسترسی داشته باشد، برای این منظور تغییراتی در فایل soap/customerportal.php انجام شده است.

به عنوان مثال مشتری شما یک اداره کل می باشد که تعدادی اداره شهرستانی زیر مجموعه آن هستند، ممکن است نیاز شود شما یک کاربری پرتال مشتریان به آن اداره کل بدهید تا تیکت ها و ... ادارات زیر مجموعه خود را کنترل کند.

توجه: برای فعال شدن این قابلیت می باید در قسمت "تنظیمات پرتال مشتریان" گزینه مشاهده همه رکورد ها برای تیکت ها را انتخاب کنید.

جهت مشاهده تغییرات، دریافت فایل و بررسی فنی می توانید به نشانی زیر مراجعه فرمایید:

[Only registered and activated users can see links Click here to register]

با سپاس
عطارچی
پاسخ
سپاس شده توسط:


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان