ارسالها: 14
موضوعها: 10
تاریخ عضویت: Jul 2017
اعتبار:
0
سپاسها: 3
1 سپاس گرفتهشده در 1 ارسال
25-09-2017, 01:06 PM
(آخرین ویرایش: 25-09-2017, 01:07 PM، توسط Mehrad007.)
سلام
دوستان راهی هست که بتونم به کاربر توی پورتال مشتریان نشون بدم که مثلا در فلان تاریخ فلان خدمت به شما ارائه شده(مثلا بگیم دستگاه پرینتر با کد فلان سرویس شده است).
ارسالها: 489
موضوعها: 22
تاریخ عضویت: Jan 2016
اعتبار:
9
سپاسها: 56
118 سپاس گرفتهشده در 105 ارسال
سلام
توی پورتال مشتری اگه مشتری سرویس یا محصولی خریداری شده باشه باید نشون بده.
این فعالیت را شما باید با عنوان یک سرویس ایجاد کنید.
مثلا خدمت سرویس پرینتر
فَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَیْرًا یَرَهُ ؛ وَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرًّا یَرَهُ
ارسالها: 489
موضوعها: 22
تاریخ عضویت: Jan 2016
اعتبار:
9
سپاسها: 56
118 سپاس گرفتهشده در 105 ارسال
مشتری نمی تونه رویدادها را ببینه، رویداد و وظیفه درون سازمانی هستند
شاید شما بتونید با افزودن سرویس تعمیر و هر بار در تاریخ خودش یه سرویس برای وی فاکتور کنید.
کلا خدمات شما باید در این بخش ایجاد بشه.
فَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَیْرًا یَرَهُ ؛ وَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرًّا یَرَهُ