ارسالها: 7
موضوعها: 4
تاریخ عضویت: Aug 2017
اعتبار:
0
سپاسها: 1
1 سپاس گرفتهشده در 1 ارسال
سلام خدمت دوستان
چطور یک مشتری میتونه بیاد تو crm(ویتاگر) ثبت نام کنه و بم تیکت بزنه؟
ارسالها: 489
موضوعها: 22
تاریخ عضویت: Jan 2016
اعتبار:
9
سپاسها: 56
118 سپاس گرفتهشده در 105 ارسال
سلام
مشتری را شما در قسمت مخاطب و سازمان اضافه می کنید و وی از طریق پرتال مشتریان می تونه وارد بشه و تیکت ارسال کنه.
همچنین شما می تونید از طریق فرم ساز فرم ارسال تیکت را ایجاد و آن را درون وب سایت خود قرار دهید.
موارد اشاره شده را در بخش آموزش سایت دنبال کنید.
فَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَیْرًا یَرَهُ ؛ وَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرًّا یَرَهُ
ارسالها: 7
موضوعها: 4
تاریخ عضویت: Aug 2017
اعتبار:
0
سپاسها: 1
1 سپاس گرفتهشده در 1 ارسال
کاربر و سازمان رو تعریف کردم.
الان از طریق پورتال مشتریم چطور میتونه وارد بشه
نام کاربری و رمز عبور داخل فرم تنظیمات کاربر به چشمم نخورد.
ارسالها: 489
موضوعها: 22
تاریخ عضویت: Jan 2016
اعتبار:
9
سپاسها: 56
118 سپاس گرفتهشده در 105 ارسال
در قسمت افزودن مخاطب تیک کاربر پرتال را که بزنید براش یوزر پس ایجاد و ایمیل میشه
شما ابتدا آموزش های بخش های مختلف زیر را بخونید اگه جواب گو نبود تاپیک ایجاد کنید.
سازمان
پورتال مشتری
تنظیمات سرور خروجی
مخاطبان
فَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَیْرًا یَرَهُ ؛ وَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرًّا یَرَهُ