01-11-2016, 08:48 PM
با سلام
من تازه امروز با ویتایگر آشنا شدم و هیچ آشنایی از قبل با این نرم افزار و هیچ CRM دیگه نداشته ام در واقع من صاحب یک کسب و کار کوچک هستم که
یک کارمند دارم که مسئولیت ارتباط با مشتریان را دارد و حالا میخواهیم کمی کار را بیشتر توسعه دهیم دوستان گفتند یک CRM کار ما رو اصولی تر می کند
دوستی CRM شرکت پیام گستر را پیشنهاد داد بررسی کردم به نظر می رسد هم هزینه بالایی دارد و هم چون وابسته به یک شرکت خاص هست شاید نتوان برای 20 سال آینده ثبات خدمات این شرکت را تضمین نمود
دوست دیگری ماکروسافت CRM را پیشنهاد داد و بعد هم با ویتایگر آشنا شدم
من قبلا با سایت ساز های اپن سورس مثل پرستاشاپ کار کرده ام ولی سایت پشتیبانی خیلی فعالی داشت البته دلیلش کاربران زیاد این اپن سورس هم هست
به هر حال این انجمن شاید برای افراد متخصص مفید باشد ولی برای من که هیچ اطلاعاتی ندارم اصلا نمی دانم با CRM باید چطور کار کنم کافی نیست
سوالاتی دارم دوستان محبت کنند و راهنمایی بفرمایند
1- تفاوت ویتایگر رایگان و پولی در سایت اصلی توسعه دهنده چیست؟
2-آیا نسخه دمو این سایت آخرین نسخه بومی هست؟ و ترجمه ها در همین حد انجام شده اند؟
3-پشتیبانی پولی این سایت دقیقا شامل چه مواردی می شود؟
4-هاستی که تیم توسعه پیشنهاد می کنند از چه شرکتی و چه پلانی هست؟
5-آیا امکان اتصال به VOIP به صورت قطعی و بدون عیب وجود دارد؟ آیا خود تیم پشتیبانی این کار را انجام میدهند؟ جدول هزینه ها به چه صورت است؟
6- آیا لیست قابلیت های این نرم افزار ترجمه شده و در دسترس هست؟
سوال خیلی ابتدایی
من یک نرم افزار برای صندوق فروشگاه دارم برای اینکه اطلاعات مشتریان از این به بعد وارد این برنامه شود آیا باید این برنامه جایگزین برنامه فروش شود؟ یا امکان اتصال وجود دارد؟ نرم افزار من دشت همکاران سیستم است
در حال حاظر نیاز اولیه ما به شرح زیر است
ما یک کارمند داریم که با مشتریان ما تماس میگیرد و نظر آن ها را در مورد کیفیت محصولات برخورد فروشنده ها فضای فروشگاه می پرسد
این کار سنتی و با استفاده انجام میشود و اطلاعات داخل یک اکسل ذخیره میشود
حالا ما میخواهیم کار را ارتقاء دهیم و فرد بتواند ضمن تماس آخرین فاکتور های مشتری و سایر اطلاعات را مشاهده کند و نتیجه تماس را ضمن پرونده مشتری ذخیره کند و همچنین فایل صوتی تماس هم برای بررسی های بعدی موجود باشد
کارمند ما در حال حاضر این کار را از یک شهر دیگر انجام میدهد پس لازم است تمام این امکانات تحت وب باشد
می توان با ویتایگر این موارد را انجام داد؟
چطور؟
با چه هزینه ای؟
ممنون که لطف می کنید و راهنمایی می نمایید
من تازه امروز با ویتایگر آشنا شدم و هیچ آشنایی از قبل با این نرم افزار و هیچ CRM دیگه نداشته ام در واقع من صاحب یک کسب و کار کوچک هستم که
یک کارمند دارم که مسئولیت ارتباط با مشتریان را دارد و حالا میخواهیم کمی کار را بیشتر توسعه دهیم دوستان گفتند یک CRM کار ما رو اصولی تر می کند
دوستی CRM شرکت پیام گستر را پیشنهاد داد بررسی کردم به نظر می رسد هم هزینه بالایی دارد و هم چون وابسته به یک شرکت خاص هست شاید نتوان برای 20 سال آینده ثبات خدمات این شرکت را تضمین نمود
دوست دیگری ماکروسافت CRM را پیشنهاد داد و بعد هم با ویتایگر آشنا شدم
من قبلا با سایت ساز های اپن سورس مثل پرستاشاپ کار کرده ام ولی سایت پشتیبانی خیلی فعالی داشت البته دلیلش کاربران زیاد این اپن سورس هم هست
به هر حال این انجمن شاید برای افراد متخصص مفید باشد ولی برای من که هیچ اطلاعاتی ندارم اصلا نمی دانم با CRM باید چطور کار کنم کافی نیست
سوالاتی دارم دوستان محبت کنند و راهنمایی بفرمایند
1- تفاوت ویتایگر رایگان و پولی در سایت اصلی توسعه دهنده چیست؟
2-آیا نسخه دمو این سایت آخرین نسخه بومی هست؟ و ترجمه ها در همین حد انجام شده اند؟
3-پشتیبانی پولی این سایت دقیقا شامل چه مواردی می شود؟
4-هاستی که تیم توسعه پیشنهاد می کنند از چه شرکتی و چه پلانی هست؟
5-آیا امکان اتصال به VOIP به صورت قطعی و بدون عیب وجود دارد؟ آیا خود تیم پشتیبانی این کار را انجام میدهند؟ جدول هزینه ها به چه صورت است؟
6- آیا لیست قابلیت های این نرم افزار ترجمه شده و در دسترس هست؟
سوال خیلی ابتدایی
من یک نرم افزار برای صندوق فروشگاه دارم برای اینکه اطلاعات مشتریان از این به بعد وارد این برنامه شود آیا باید این برنامه جایگزین برنامه فروش شود؟ یا امکان اتصال وجود دارد؟ نرم افزار من دشت همکاران سیستم است
در حال حاظر نیاز اولیه ما به شرح زیر است
ما یک کارمند داریم که با مشتریان ما تماس میگیرد و نظر آن ها را در مورد کیفیت محصولات برخورد فروشنده ها فضای فروشگاه می پرسد
این کار سنتی و با استفاده انجام میشود و اطلاعات داخل یک اکسل ذخیره میشود
حالا ما میخواهیم کار را ارتقاء دهیم و فرد بتواند ضمن تماس آخرین فاکتور های مشتری و سایر اطلاعات را مشاهده کند و نتیجه تماس را ضمن پرونده مشتری ذخیره کند و همچنین فایل صوتی تماس هم برای بررسی های بعدی موجود باشد
کارمند ما در حال حاضر این کار را از یک شهر دیگر انجام میدهد پس لازم است تمام این امکانات تحت وب باشد
می توان با ویتایگر این موارد را انجام داد؟
چطور؟
با چه هزینه ای؟
ممنون که لطف می کنید و راهنمایی می نمایید