امتیاز موضوع:
  • 6 رأی - میانگین امتیازات: 2.83
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
عضویت کاربران
#1
سلام خدمت دوستان
چطور یک مشتری میتونه بیاد تو crm(ویتاگر) ثبت نام کنه و بم تیکت بزنه؟
پاسخ
سپاس شده توسط:
#2
سلام

مشتری را شما در قسمت مخاطب و سازمان اضافه می کنید و وی از طریق پرتال مشتریان می تونه وارد بشه و تیکت ارسال کنه.

همچنین شما می تونید از طریق فرم ساز فرم ارسال تیکت را ایجاد و آن را درون وب سایت خود قرار دهید.

موارد اشاره شده را در بخش آموزش سایت دنبال کنید.
فَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَیْرًا یَرَهُ ؛ وَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرًّا یَرَهُ
[Only registered and activated users can see links Click here to register] | دانلود ویتایگر شمسی و فارسی 7 | [Only registered and activated users can see links Click here to register] | [Only registered and activated users can see links Click here to register]
پاسخ
سپاس شده توسط:
#3
کاربر و سازمان رو تعریف کردم.
الان از طریق پورتال مشتریم چطور میتونه وارد بشه
نام کاربری و رمز عبور داخل فرم تنظیمات کاربر به چشمم نخورد.
پاسخ
سپاس شده توسط:
#4
در قسمت افزودن مخاطب تیک کاربر پرتال را که بزنید براش یوزر پس ایجاد و ایمیل میشه
شما ابتدا آموزش های بخش های مختلف زیر را بخونید اگه جواب گو نبود تاپیک ایجاد کنید.
سازمان
پورتال مشتری
تنظیمات سرور خروجی
مخاطبان
فَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَیْرًا یَرَهُ ؛ وَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرًّا یَرَهُ
[Only registered and activated users can see links Click here to register] | دانلود ویتایگر شمسی و فارسی 7 | [Only registered and activated users can see links Click here to register] | [Only registered and activated users can see links Click here to register]
پاسخ
سپاس شده توسط:


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 3 مهمان